söndag 13 april 2008

MONSTER!!!

Nu har 42-åringen erkänt mordet på Engla, 10 år. Jag hoppas att denna man aldrig någonsin ser dagsljuset igen. Hoppas de låser in honom i ett mörkt utrymme långt ner under jord, svetsar igen dörren och glömmer att det sitter någon där. Hur kan man gå loss på ett litet barn?

Mannen har tidigare gett sig på flickor i tonåren, men de har bjudit på motstånd i några av fallen. Till en av dem hade han visst sagt att han inte kunde få tjejer... Så SYND om honom då. Med det i tankarna kanske en liten flicka på 10 år kändes som ett enkelt byte. Kan inte ens föreställa mig hennes fasa när hon mötte sin baneman. Och jag är glad att jag är sjukgymnast när jag tänker på att poliser och rättsmedicinare nu blivit tvungna at hmta och undersöka ett barnlik. FY FAN!!! Vissa ska bara inte existera på vår planet. Denna vidriga man som dödat ett barn är en av dem.

Inga kommentarer: