måndag 9 november 2009

En fantastisk måndag morgon

Sov uselt på grund av migrän.
Försov mig efter att i nåt slags migränkoma fimpat klockan och somnat om.
Hann inte äta frukost.
Spårvagnsstrul (6 *!!!* vagnar på kö in till Gamlestadstorget pga ett stopp på en vagn)=> ÄNNU senare.
Apoteket hade datorstrul => de kom inte åt mina recept => inga huvudvärkstabletter förrän tidigast till lunch
Glömde jobbnycklarna hemma.
Kan inte gå till gymmet för att huvudet känns som en välanvänd fotboll (mjuk på ytan, luft på insidan...) och jag har en egen privat stjärnhimmel idag.

Så om det ska finnas något slags rättvisa så anser jag att resten av min vecka bör bli f***ing fabulous! All skit som kan tänkas behöva hända på en vecka för att något slags kosmisk universell balans ska råda hände redan idag. Jag ser fram emot resterande 6 fantastiska dagar den här veckan. TJOHOOOOOOO! Men först ska jag överleva "idag". "Idag" leder matchen just nu...

Inga kommentarer: