lördag 21 juni 2008

Bitchens tid är här

Aftonbladet har otippat ställt sig på min sida. I en artikel rekommenderas kvinnor att bli bitchar för att nå sina mål. Äntligen verkar någon mer än jag också anammat betydelsen av "bitch" som jag använt länge. Det vill säga "en kvinna som inte ber om ursäkt för att hon driver sin egna agenda mot sina egna mål". Hon ber inte om ursäkt för att hon vill något, och bryr sig inte om ifall någon stör sig på att hon lärt sig säga "jag vill" och "jag vill inte". Vi kommer att nå våra mål, och mitt råd till alla er som tänkt störa er på det är att försöka nå era egna mål istället för att missunna andra att nå deras. Jante är en ful och otrevlig följeslagare. Dessutom kan det bli obehagligt att stå i vägen för en bitch. Vi har styrfart och vassa armbågar. *moahahahahaaaaa*

I am not A Bitch
I am THE Bitch
And it's MISS Bitch to you

Inga kommentarer: