måndag 17 mars 2008

F***ING MÅNDAG!!!

Vaknade imorse med huvudvärk av galaktiska proportioner.

Tittade ut. SNÖ!!! H-vete!!! Vad hände med min vår som verkade ta sig så sent som igår?

På jobbet blev det spänt på grund av en arbetsuppgift som "någon" måste ta på sig för ordinarie var på resa och ordinarie ersättare var ledig. Alla fräste åt alla och tyckte "den andra" skulle ta det.

Fick avboka träningen i eftermiddag på grund av huvudvärk och pallra mig hem. Hade verkligen längtat efter releasen av det nya combat-passet... *buäääääääähhhhhhh*

Väl hemma betalade jag räkningar och gick över saldona på mina konton, för att upptäcka att någon spelat bort ett antal tusen på mitt kreditkort. En halvtimme senare var båda mina kort spärrade, och polisanmälan gjord. Men nu är man alltså utan plastkort att betala och ta ut pengar med, och ska lägga tid på att reklamera uttag som man själv inte står för på sitt konto.

NÅGOT MER SOM NÅGON VILL FÖRGYLLA MIN MÅNDAG MED? Kom igen bara. Men tänk på att jag förutom PISSED BEYOND LIMITS är premenstruell, sparringabstinent, och har svart bälte i både verbal misshandel, och riktig pyjamassport. BRING IT ON, BABY!!!

Inga kommentarer: