fredag 23 april 2010

Fängelse för ihjälplågade kaniner

Till min enorma glädje ser jag att det blev fängelse för idioterna som plågade ihjäl kaniner. Har aldrig varit någon ivrig påhejare av PETAs metoder egentligen, men nu skulle jag gärna se att någon som sympatiserar med deras metoder finns på fängelset i fråga.

Gossarna i fråga skyller på att de skulle träna upp hunden som hetsades att attackera en av kaninerna. Träningen avsåg skydd mot eventuella attacker medelst kaninliknande brandbomber? För vad för slags träning skulle annars kräva att man luntar upp ett levande djur? Nä fy fan, säger jag. Hoppas de glömmer att låsa upp när månaderna som pojkarna ska sitta är förbi.

Jag är väldigt glad att det blev fängelse för detta fullblodsvidriga dåd. Inte ens en liten kanin är så obetydlig att man får göra vad som helst med den. YAY!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att de själva får smaka bde bensin och tändstickor på kåken!

Anonym sa...

Bara nu inte Silbersky kommer in i bilden och kallar det för en olyckshändelse...

Callisto sa...

Hundträning var det ju. Att jag aldrig fattat att brinnande kaniner gör att en hund lär sig snabbare.