fredag 31 oktober 2008

Sterling tappade all luft under vingarna

Sterling har kursat. Inte helt otippat, skulle jag vilja påstå. Med tanke på hur osmidigt de hanterat sina kunder med inställda flyg och dålig information, så är det inte förvånande att bolaget nu helt fått ge upp. För min del kvittar det. Efter de tre timmarna jag fick sitta på Arlanda fast planet stod inne (och de påstod att de väntade på just det planet som jag tittat på i tre timmar genom fönstret) med endast en matkupong som tröst var jag inte glad på Sterling. Inte heller på att man lämpade av oss mitt i natten på Landvetter, och inte hade kollat en så enkel men viktig grej som att flygbussarna inte längre gick. Nä, Sterling var inte värd något bättre öde. Jag hade i alla fall aldrig mer flugit med dem.

Inga kommentarer: