torsdag 29 december 2011

Back to basics

Nu har det gått månader *!* sedan mitt träningsschema var tillfredsställande för vare sig mig, mina mål eller min kropp. Äntligen börjar jag få lite ordning på kalaset och har kommit in i att träna regelbundet igen.

Idag blev det SATS Färjestad som lcokade fram träningsviljan, mjölksyran och svetten ur mig. Tänker nästan varje gång jag är på SATS och tränar hur glad jag är att vara tillbaka. Älskar attityden hos personal och instruktörer. Tycker om hemsidan, och den nya appen för bokning av pass. Medlemstidningen och månadsbreven inspirerar till att testa nya saker och att inte tappa orken.

Nu är jag på spår igen med en bättre planerad vardag som tillåter alla de pass jag vill och behöver *!* gå på.  Känns helt enkelt sjukt bra. Och bättre blir det när jag slutar näst intill dö efter varje pass för att jag är så otränad...




Inga kommentarer: